Leta i den här bloggen

måndag 6 juni 2011

Dag 1, vecka 2..

Japp redan vecka 2. Har inte vägt mig idag utan det får bli imorgon. Men var ute och joggade innan jobbet imorses. Hur gött som helst! 90 min skön löpning. Min kropp älskar det och jag älskar det.
Hoppas att det inte regnar imorgon för jag pallar inte springa och bli blöt. Och det är bara en bekvämlighets grej. Har inget emot att fortsätta springa om det börjar regna men att ta sig ut i det är jobbigt. Då blir det hellre bandet och tv.
Sen så är det ju tis och det betyder maraton träningen. Jag funderar på att bryta trenden lite och köra dance och step innan yogan.. Det är herr Liljesand som har båda klasserna och det hade varit lite kul faktiskt.

För att fortsätta trenden med att somna i tid så är klockan 23.13 och tänderna är borstade och jag ligger i sängen. Mamma och Jesper är ute och går och jag kan ju lova att jag kommer somna innan de är hemma så att jag piggnar till och inte kan somna om sen.
Men men.. Är ju ledig morgon så det gör ju faktiskt inget.

Såååå... Kram och natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar