Leta i den här bloggen

torsdag 9 juni 2011

Godis vs cigg!

Hmmmm igår så slog det till, röksuget.. Och vad gjorde jag? Jo jag gick och köpte mig lite godis. Tänkte att lite extra kcal måste väl ändå vara bättre än en eller fler cigg. Saken var den att jag skulle köpa mini mjölk och keso så jag var i affären eller på väg dit när suget satte in och det var verkligen ciggen eller de onödiga (fast då nödvändiga) kcal.
Som tur var hade jag ju tränat igår, 55 min på nån typ step/spring maskin och så 55 min spinning så det var väl ingen fara så det var bara lite surt. Men men det blev inget gift ner i lungorna iaf. Det är ju lite svårare att göra sig av med än några, hmmm jättemånga extra kcal.

Men det jobbiga är att magen inte alls gillade mitt tilltag. Den hade nog hellre velat ha röken så den slapp ta hand om alla restprodukter som måste ut nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar