Leta i den här bloggen

tisdag 17 januari 2017

Tja Bloggen!!

Jag vet faktiskt inte varför jag inte skrivit på några dagar. 
Kanske för att jag inte slarvat så mycket. 
Jaja. Igår var jag och hundarna ute och sprang. De är så jävla duktiga mina grisar. 1 timme och 40 min var vi ute. 
Det jag måste tänka på är att äta ordentligt de dagarna jag tränar hårt. För annars så hamnar jag i fällan där jag vill äta en massa skit för att kroppen skriiiker efter energi. Och så äter jag fel. 
Har köpt jordnötter och vägt upp 50 g påsar så att jag lätt kan ta med en påse när jag ska iväg. Ganska smart tycker jag själv. 
Nu är det snart dax för ett helvetes pass på gymet. Är lite rädd och jävligt trött men får man ta bilen dit så kanske man pallar. 
Sen så måste jag ju komma igång. Jag kan inte se ut så här. Jag hatar och föraktar min kropp. Fettet på ryggen gör mig yr. Jaja. 
Nog om det. Lite kaffe och på med de nya träningsbyxorna så borde jag vara igång!!
2017 är ju mitt år. 
Och förhoppningsvis så har jag något jäääävligt kul att berätta snart. 
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar