Leta i den här bloggen

måndag 5 december 2016

Svammel..

Det är måndag och mitt sockersug är fan inte att leka med. Jag går och drar i skåpen och försöker hitta nåt att sätta tänderna i.
Egentligen tror jag att jag bara är trött. Då brukar min kropp vilja ha en massa skit.
Men så har jag en massa ångest och oro och behöver en ny telefon och en ny kropp eller ja en mindre kropp och jag behöver pengar och jag vill att julen ska vara över och jag vill slippa allt dåligt samvete.
Allt detta gör att jag vill frossa när jag egentligen borde gå ut och springa.
Jag vet att jag mår bra då och att jag behöver det men jag kommer fan inte iväg.

Jag vet inte. Jag har en sån där dag när allt känns hopplöst.
Jag måste göra så mycket för att få lugn i kroppen men när jag väl gjort det och kan slappna av så kommer jag på fler saker som JAG måste fixa. Annars blir det inte gjort.

Jag vill skriva så mycket men orden kommer som inte ut och fram.

Kanske om jag pausar och marinerar mina tankar till ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar