Leta i den här bloggen

onsdag 10 april 2013

Trött, tröttare, blev aldrig pigg!

Jag jobbade igår. Första dagen efter sjukskrivningen.
Fan vad jobbigt det var. Jag hade ångest och mådde illa och idag har jag sovit hela dagen.
Får ångest bara jag tänker på det..
Eftersom jag var svintrött igår men inte somnade så drack jag några droppar theralen och det var som att nån hade klubbat mig. Måste varit snuskigt trött.
Så ingen träning idag. Men ingen mat heller.. Som vanligt.
Fil, flingor, ett äpple och godis. Och en spirello.
Min kropp sjunger en fanfar för min fina kosthållning.

Jag vill inget hellre än att bli bra och jag känner mig fortfarande taggad för att återta MIG men är nog lite otålig för jag vill ju att det ska hända NU.
Det är därför jag inte gillar att prova nya saker för att jag vill kunna det på den ggn..
 Så är det nu. Jag vill vara bra nu. På en ggn.

Hoppas jag vakar pigg och utvilad imorgon så jag kan få ta en morgonjogg. Något säger mig att jag inte kommer komma ut men hoppet är ju det sista som lämnar människan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar