Leta i den här bloggen

måndag 15 april 2013

MIN blogg!!!

Jag har sagt det förr men det är väl dax att säga det igen.
Detta är MIN blogg och jag skriver precis vad jag vill i den.
Just nu mår jag inte bra och mycket av träning och diet försvinner.
Sen att jag skriver sk "skitsnack" här är ju saker som jag behöver få ur mig.
När jag fått höra saker när jag är svag och inte kan varken försvara eller värja mig som fått mig att må dåligt och antagligen "knuffat mig över kanten" då tar jag det nu. När jag är stark i min svaghet.
Att säga vissa "sanningar" när en människa varken sover eller äter. Eller helst av allt vill avsluta och somna för alltid är elakt och omänskligt och ovärdigt.

Som sagt. Detta är MIN blogg. DU bestämmer inte vad JAG skriver. Och passar det inte så sluta läsa.
Tanken med MIN blogg är att skriva av mig.
Men det är snällt av dig att du berättar för mig varför man har en blogg. För din sanning är ju den som gäller.

Jag vet inte vad som är lägst. Att sitta i ett annat land och ge sin sk flickvän så mycket ångest för att hon är så dålig på allt när du vet hur sjuk jag är. Eller att skriva av mig här och få ut det jag behöver?
Hade det inte varit för Cie och Helena den kvällen hade jag tatt livet av mig.
Det är den enkla sanningen.
Jag har en depression. Jag var precis i början av mig sjukskrivning när jag fick höra hur dålig flickvän jag var. Jag klarade knappt av att åka och träna, jag började gråta på Coop när det blev för mycket folk och jag klarade inte av att jag hade förstört det jag trodde var min framtid.
Stefan visade att jag är värd så mycket mer. Att det inte är nåt fel på mig som människa. Att man kan tycka om mig ändå.

Nu vill jag att du lämnar mig ifred. Skriv inte mer. Hör inte av dig. Och gillar du inte det du läser så sluta läsa.
Detta är min ventil. Min och bara min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar