Leta i den här bloggen

söndag 24 februari 2013

Söndag och Träning..

Jag har haft två underbara dagar med mannen.
Igår tog vi en vilodag och stannade i sängen tills vi fick bråttom haha!
Att man kan ha så mycket att prata om så länge..
Jaja. Andréas hade konsert med Hellmans Drengar, För kärlekens skull i Annedalskyrkan så vi åkte dit. Huuuur mysigt som helst att vara nykär och lyssna på dem.
Sen var det en sväng i Nordstan och så hem och köpa thai och så en skit mello.

Det är konstigt vad man kan ha bra och dåliga dagar.. Igår var en bra dag. Visst jag sover inte alls bra, i tretimmars intervaller men jag somnar om även om det tar lite tid.
I fredags var det en mindre bra dag. En massa ångest och det var jobbigt att åka vagn och vara ute i stora folkmassor.
Idag har det börjat bra och nu ligger jag och ska hitta musklerna som tar mig ut i solen på en löprunda.
Hur gött det än är att ligga i sängen och slöa så vet jag att man mår bra av att få lite sol. Och varför inte då genom lite skön löpning?
Det jobbiga är ju att ta sig upp, klä på sig och komma ut..
Men det finns inget bättre sätt än att bara göra det. Så off we goooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar