Leta i den här bloggen

tisdag 26 februari 2013

Dag 59, NTC, Spinning och yoga..

Tisdagen har kommit och gått..
Träningen idag blev först NTC med Meri. Hon dödade oss. Jag var så yr och mådde så illa vissa stunder att jag trodde jag skulle kräkas.
Men efter var det skönt. Tror jag behövde den ur laddingen.
Sen på kvällen var det dax för Andréas spinning och efter det Moa för att avsluta med en svettig yoga a la Caroline.

Eftersom jag sover så mycket nu så är det bra att jag kommer iväg och tränar för man får så ont i ryggen av att ligga mycket.
Har lite problem med ångest när jag ska iväg.. Det är jobbigt och jag vet inte riktigt hur jag ska komma över det.

Jag kom på när jag åkte hem att jag verkligen måste börja räkna kcal nu. Mina piller kan göra så att man går upp och om det är nåt som kommer få mig tillbaka i deppen så är ju det en viktuppgång.
Visst att de kan göra att man går ner men sån tur kommer jag ju inte ha då är det bättre att förekomma än att förekommas.

Klockan är 23.20 och jag är redo att sova.
Hoppas på att komma ut och springa imorgon morgon. Det kommer inte vara jättekallt men tyvärr ingen sol.
Men den friska luften borde vara bra för huvudet.
Den sorterar mina tankar.

Nu kommer gårdagens härliga migrän tillbaka så då är det dax att släcka och sova.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar