Leta i den här bloggen

torsdag 21 februari 2013

När det som inte får hända händer..

Ikväll hände det som jag bävat för. Det som inte får hända!!
Jag fick panik inne på Coop.
Hade spinnat och skulle in och handla lite frukt och keso och när jag gick från mejerihyllan som ligger längst bort känner jag ångesten i bröstet och tårarna som stiger i ögonen och jag ville bara ut och hem.
Fruktansvärt!!
I omklädningsrummet när jag skulle duscha bytte jag plats så jag skulle få vara ifred och slippa prata med nån för att jag kände mig obehaglig till mods..
Just denna ångest har jag varit livrädd för.
Jag har ju känt att det har varit jobbigt att åka och träna just för att jag måste träffa en massa folk men tänkte att om jag tvingar ut mig så går det över.. Men så nej.. Det blev värre!!

Så vad gör man nu då? Jag kan ju inte sluta gå ut. Jag kan ju inte sluta träna för då går jag under eller blir stoooooooor som ett hus.
Nu ikväll stoppade jag i mig min första antidepp tablett oxå och den kan tydligen oxå ge ångest..
Det blir till att sova med ljud precis hela natten. Ångest ska med ljud besegras.

OM det är så att jag är vaken tidigt imorgon så blir det spinning 6.45 men jag tänker inte ställa nån klocka. Men dans 11.30 med Kerstin är det och sen Grit Plyo med Anna och så kanske lite yoga...
Sen har ju frugan spinning som man ev ska svettas loss på.
Och sen höjdpunkten på dagen.
C kommer och kramas med mig!
Weeeeee!

Nu?
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar