Leta i den här bloggen

fredag 14 oktober 2011

Vägen till målet..

Jag har ju glömt att berätta hur duktig jag har varit. Eller ja.. Jag skulle ju springa tre ggr i veckan och köra pump två. Men eftersom det är sjuka på jobbet så får pumpen vänta.
I ons var jag ute och sprang en timme sen en timme intervaller på bandet och sen en timme hääääärlig spinning med bästa Andréas.
Igår var jag ute i höstsolen och förbrännde i 2.5 timmar och sen körde jag ett spinnpass och sen sa kroppen att nu räcker det. Så hem och laga mat och vila.
Nu ligger jag i soffan och funderar på OM jag ska ut och springa och vart jag ska. Om jag kommer ut kan det mycket väl bli skogen idag och sen lite intervaller på Valhalla och lite styrka innan jobbet. Men vet inte om jag går ut för hårt efter sjukan som inte är riktigt bra än.

Jag är ganska bra med maten och håller mig inom kcal iaf. Kanske inte heeeelt enligt Iso men ganska mycket. Har hittat två nya bloggar som verkar inspirerande och kul. Den ena har nog slutat skriva men det kan ju vara kul att läsa hur hon gjorde.. Den första heter Jenny. Asbra före och efter bilder och den andra som även skriver om din depression heter Anna. Jätte kul läsning och framför allt att se målet.
Sen har vi Robine, Benita. Alla dessa har bilder vilket jag tycker är kul och det får mig att längta tills jag kommer i mål. Nu har ju jag struntat medvetet i att väga mig eftersom jag blev dålig igen och i natt så ja det är den veckan.. Och då lägger jag på mig 4 kg i vatten. Så mina ansträngningar tar vi reda på på måndag. Nåt jag gillar med de nya bloggarna är att de tränat och ätit sig till sin nya kropp. Hittade en på en man men han hade gjort en GP så han fick inte vara med. Han har ju som inte gjort nåt.. Jag vet att vissa MÅSTE operera sig men jag tror nog att ganska många hade klarat sig bra om de hade haft lite jävlaranamma. Jag har vänner som har gjort det och ibland så önskar jag att jag var så stor så jag oxå fick. För det är jobbigt att träna. Det är jobbigt att planera maten och laga och diska och hålla på men jag tror nog att vi som kämpar, på riktigt få ut nåt helt annat. En annan sorts glädje. Vi har ju GJORT nåt på riktigt.

Hmm nu är det nog dax att sluta svamla och ta sig ut. Det är en uuuuuunderbar höst dag och hur skönt det än är att ligga här så har jag ju ett mål. Icke att förglömma. 10 kg till jul. Så är det!!

Just nu säger den bara:

Och:




Min stackars, stackars våg.. Tur att den inte kan anmäla mig för misshandel.. Haha!
ha en toppen dag, kramar L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar