Leta i den här bloggen

fredag 7 oktober 2011

Den blyga omstarten..

Jag är ju en allt eller inget människa när det kommer till dieta och går ner i vikt och träna och så och nu när jag inte kan träna som jag vill för att den jävla förkylningen vägrar släppa så är det svårt att följa den som jag vill.
Mest för att jag känner det som slöseri med tid när jag inte kan förbränna och då bara kör lite halvdant med maten.. Jag lyckas stoppa skit i munnen och jag har inte ens dåligt samvete för det. Jätte konstig känsla.
Men nu så måste jag få ihop huvudet. Annars kommer jag ju aldrig nå målet till jul!!
Funderar på att sätta ett snöre runt midjan, som Anna Anka gjorde på sina klienter. Så att jag blir påmind om vad jag ska och inte ska göra.
Och så ber jag till alla gudar som finns att den här envisa, tråkiga, jobbiga förkylningen ska gå över typ nu.
Nu ska jag försöka klura ut om jag ska åka och träna eller vila, vad kroppen vill nu när den är som den är.
Ha en bra dag!!! L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar