Leta i den här bloggen

lördag 8 oktober 2011

Tankar som kommer och fastnar..

Nu har jag funderat och funderat.. Eftersom jag har hamnat in nån konstig svacka när det kommer till matkontrollen så har jag bestämt mig för att köra lite Viktväktarna. Inte så jätte fritt utan med tanke på Iso och eftersträva det tänket. Men jag kan inte hålla mig ifrån allt just nu. Det är en spärr som gör att allt jag INTE ska äta är det som kommer in. Och då blir det så att jag äter ganska bra men sen kör vi lite topping på det i form av vitt bröd, choklad, glass, juleskum mm mm.
Det är lite jobbigt just nu och att jag inte kan träna gör inte saken bättre. Jag hostar tills jag kräks och det är fan inte alls najs.
Och så tycker jag synd om mig själv och så "unnar" jag mig. För övrigt så hatar jag det ordet. Unna sig..
Men så för att ta tag i matöverskottet så räknar jag lite points bara för att jag inte pallar räkna kcal. Lite lathet men va fan.
Och jag vet ju att vv funkar. Det har ju gjort det innan. Bara att jag gillar Iso och maten och hur bra min kropp mår av den så nu ska vi hamna rätt och målet ska tas.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar