Leta i den här bloggen

torsdag 20 oktober 2011

Tanke gången..

Hmmm jag funderar och tänker och ja hur ska jag göra detta?? Hur ska jag droppa 10 kg till jul.. Jo jag tror jag ska börja med små utmaningar. Som nästa vecka. Då kör jag 3 dagar utan socker. Eller ja, utan godis och kakor och sånt. Vi kan faktiskt ta med popcorn och sånt oxå. Det är ju inte socker men det är skräp. Så jag börjar med 3 fläckfria dagar och sen kanske det blir lättare att ha fler.
Så jag sätter ett matschema i helgen. Ska vara ledig men eftersom jag inte har så mycket pengar och alla mina vänner jobbar så tror jag det kommer bli jobb. Kanske kan jag ta ledigt måndag istället då..

Det är ganska mycket jag ska göra i helgen, då menar jag de små sakerna. Som ta kort hit på byxor och en kjol och en klänning som jag SKA komma i.
Jag måste städa. Det ser ut som om en tornardo har dragit fram och det är kläder al over the place.
Så jag hoppas på att allt detta händer i helgen:
*Matschema
*Träning
*Städning
*Ta kort
Det ska väl inte vara så svårt att göra??
Kan ju faktiskt börja lite smått redan typ imorgon. Tror jag börjar sent då.
Men nu måste jag väcka kroppen och ögonen och ta mig ut och springa. Klockan tickar och jag kan se lite strålar från solen. Våran häääärliga sol..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar