Leta i den här bloggen

torsdag 18 december 2008

Min första dag/kväll som bloggare

Hmm undrar om nån kommer att läsa detta..
Jag är en nyss fyllda 30 åring som kämpar med min kropp. Eller kanske självbild..
Kroppen vill en sak och jag vill en annan. När jag vill ut och springa vill den sova. När jag tycker att vi ätit bra och är nöjd så vill den ha popcorn. Jag ääälskar pop.
Har viktväktat nu i ca 14 veckor och har gått ner 7.5 kg. Målet var egentligen 10 kg tills i lör, när jag fyllde 30 men är stört nöjd med nedgången. Tänkte att då tar jag de resterande 2.5 kg till nyår. Haha ja jag vet det är ju julen nu.. Får bara vara mer bestämmd och träna lite mer så behöver jag nog inte oror mig.
Ska lägga in lite bilder för jag har tatt före bilder men de får vänta lite tills jag vant mig vid att blogga över huvud taget.
Ha de gött och kanske god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar