Leta i den här bloggen

söndag 28 december 2008

Lååååång time..

Nu så var det lääänge sen jag skrev.
Har firat jul med familjen och tro det eller ej gått ner 1.7 kg. Är hur nöjd som helst.
Hade väntat mig typ samma siffror fast plus istället.

Var ute på juldagen och de stället sög. Har nog aldrig varit med om sämre organisation. essutom hade de tagit in Björnes polare Snigel som bartender, visste inte att han extra knäckte men tydligen.. Jag hade kunnat öppna ölen snabbare än han. Seriöst. Tror jag väntade 45 min på 2 bira. Och så hade han mage att gnälla på att det var mycket folk. Men HALLÅ det var julagen!!! Om man inte gillar att jobba när det är så mycket att göra så jobba inte då. Tacka nej till passet eller ta ledigt. Hade min älskling David jobbat istället hade det typ kunnat 3 dubbla sin försäljning.
Det enda man gjorde där var att stå i kö. Först för att lämna in jackan sen i baren sen till toaletten som desutom var så lång att vi gick på herr toan. Blä! Och sen för att hämta ut jackan. Det var nog mina sämst lagda pengar på länge..

Nåt som är bra är att jag varit duktig med motionen. Har joggat 2 timmar tor, lör och sön. I fredags stog jjag på mors orbytreck.. Lite osäker på stavningen där.. Men iaf, den var så tråkig att jag bara stog i 50 min sen pallade jag inte mer.
Tänkte bli duktig och börja skriva mina points efter nyår. Jag slarvar så med det.
Men då kommer för hoppninsvis både ap points och mat points att skrivas upp och så om jag kirrar målet med 10 kg så kommer det nog oxå före bilder och under tiden bilder.
Det är ju det som är det roligaste med viktbloggar. Det är ju de man får motivation av.

Nu kurrar magen. Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar