Leta i den här bloggen

tisdag 30 juni 2020

Dag 2

Dag två på utmaningen är avklarad.
Och det var en asjobbig dag. Den tiden i månaden kan vara jobbig och idag ville jag äta typ allt. Men jag gjorde en del bättre val iaf. Istället för lättsaltade chips så blev det popcorn. Och istället för godis och en massa kakor så åt jag två havrekakor och massa fruktsallad.
Ganska bra, eller hur?
Och lite kul iom att jag igår skrev om hetsätning och lära sig bemästra den.
Ok, jag kanske inte bemästrade den men jag gjorde lite bättre val.
Och jag älskar ju popcorn..

Det skulle oxå bli löpning meeeeeen det blev det inte. Det mullrade och jag har ju en del hundar som är rädda för åskan så jag hoppade över det. Får ta igen det imorgon.
Det sköna är att bröna kanske inte är så ömma imorgon och då gör det inte så ont.

Fan. Jag måste ju träna för att ha något att skriva om haha! Är ju faktiskt totalt ointressant!
Så. Förhoppningsvis löpning och vägning imorgon. Det håller jag tummarna för.

Frulle: lättfil, fruktsallad och havregryn
Lunch: arlas vaniljkvarg och fruktsallad
Middag: klyftpotatis, turkiska linsbiffar och tatziki
Götta: 2 havrekakor, popcorn och vindruvor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar