Leta i den här bloggen

tisdag 27 september 2011

Omstart dag 1 och 2!

Igår började jag med min omstart. Och det gick sååååååå bra!
har lagat en massa mat som bara väntar på att ätas och har tränat kanske liiiite mer än vad kroppen vill efter en veckas dvala. Men va fan. Detta har jag ju klarat förr.
Så igår körde jag 35 min löpning på band, 55 min spinning med bästaste Samir och sen till den tuffa utmaningen.... 90 min spinning med Therese. Jag kan säga att sån träningsvärk som jag fått av spinningen igår har jag aldrig förr känt. Jäääävlar!!
Så gårdagen bjöd på 3h svettig cardio.

Idag så skulle jag ut och springa men så ville kroppen sova lite längre och det blev för sent med tanke på dagens träning.. Jag valde att äta frulle istället för att jogga. Och är nöjd med de valet. Och denna dagen bjöd på 30 min löpning på bandet. (skulle vara en timme men Ipodden jobbade sig och jag blev tvungen att kirra den. Hur ska jag annars klara av att springa..?)
Sen 55 min spinning med älskade Andréas och sen gick han och jag till Kompassen och körde 55 min Sats Energy. Jag skulle ju kört yoga efter men kroppen ville inte. Pulsen var för hög under passet och yrseln kom så.. Det var bara att åka hem.
Och där väntade potatis med köttfärsbiffar och sallad. Mmmmm..
Nu ska jag kolla Criminal Mindes och bara vara glad att min kropp är så bra som den är!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar