Leta i den här bloggen

fredag 2 september 2011

1000 kcal!!


Innan sa jag att " här blir det inga 1000 kcal svett". Vad hände jo en timme på bandet med intervaller, jag fick varva ner genom att gå och handla och vips så hade jag förbränt 1005 (!) kcal. Är väldans nöjd med mig själv och ännu nöjdare med hur jag har skött maten idag. Det blev tyvärr inget mellanmål mellan frullen och lunchen men det fick bli ett kvällsmål ist. Nu ligger jag här och magen kurrar och klockan är snart frukost så jag får stänga ner butiken och så hörs vi imorgon.

Jo en sak till. När jag kom till jobbet idag så frågade de vad jag hade för storlek på byxorna. 56 sa jag, jag har ju fan fått vinfettma i sommar. Tompen skrattade och sa att de hade beställt nya byxor och att de hade beställt 50 till mig. Så nu måste jag ner. Annars har jag inga byxor! Ganska bra motivation faktisk..

Nu natti... Kramar från L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar