Leta i den här bloggen

torsdag 1 september 2011

Kläderna som krympte..


Det är så konstigt för idag så har så mycket fallit på plats.. Som en dag när jag skulle ta på mig byxorna efter jobbet och de satt fan inte alls bra. Då hade jag lagt på mig. Eller arbetsbyxorna som sitter asotrevligt. Eller trosorna som börjar skära in på ställen de inte gjort förut. Eller min skjorta som har suttit bra men som nu stramar i armarna och som gärna knäpper upp en knapp för att den blivit för trång..
Allt visar ju på samma sak som vågen visade i morses. Att jag gått upp WHEYYYYYYY to much.

Det var ingen kul historia vad vågen visade men så får jag eller så måste jag räkna med att det är DEN veckan nästa vecka och då lägger jag på mig ca 4 kg i vatten. Så jag väntar lite med att lägga ut startvikten. Både för att jag måste smälta den, eftersom det är så hemskt och sen så för att den kanske, kanske inte är rättvis.

Men men. Jag har varit slavisk idag.
Tränat bra och ätit bra. Det enda jag kunde gjort bättre är mellanmålen men de hann jag inte.
Har bestämt att det får bli minst 5 dagars träning som ska täcka minst 7 timmar så att det bli en timme om dagen. Och gärna 1000 kcal om dagen. Idag blev det 850+600=1450 så det är en bra dag med tanke på att jag äter ca 1600 kcal om dagen.
Mer om det imorgon. Kram och natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar