Leta i den här bloggen

söndag 7 september 2014

Härliga söndag..

Somna som en viktväktare och vakna som en viktväktare.
Igår var jag och hundarna ute och sprang i nästan 2 timmar. Men eftersom man är väldans bra på att överdriva sina prestationer så skrev jag bara upp en och en halv.
För er som kanske, ev läser detta och vet vad jag pratar om så går jag efter mättade och räknar bara sånt som inte ingår där.
Så igår åt jag bra och så fick jag en prinsessbakelse av min kära man. Mmmmm... Min favvo! Sen så var vi och grillade och sen åkte vi och fikade hon hans vänner. Där åt jag en göttig äpplekaka med vaniljsås. Mmmmm... Och det är ju så här jag vill ha det. Man får 49 bp/vecka och så har jag nu tjänat in 104 st så jag får plats med sådana utsvävningar. Jag säger inte att jag unnar mig för jag HATAR de ordet. Jag förtjänar det och jag kallar det för att leva.
Jag har tjuvvägt mig och är nöjd. Det går åt rätt håll och så länge det gör det är jag nöjd. Idag ska jag nog ut och springa en timme ensam och så en timme med vovvarna. 

Nästa vecka ska jag nog lägga in lite styrka oxå. Allt för att forma den kropp jag vill ha.
Och funkar det bra denna veckan så blir det mättande en vecka till. Och springa på jobbet satsar jag på att göra 3 dagar av 5. Och springer jag alla fem, ja då blir jag jääävligt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar