Leta i den här bloggen

lördag 11 januari 2014

Viktväktarna och plus på vågen. Efter FÖRSTA veckan!!!

Då var andra vägningen gjord. Den som skulle vara kvittot på veckans slit. Vad hände? Hur gick det?
Jo +1.4!! Vad hände där?? Hur gick det till?
Jag har skrivit ner vad jag har ätit och räknat och kollat och låg tom 73 träningspoints plus.
Visst att jag hade joooordens träningsvärk och då brukar jag binda vatten men ändå. Det var fan ingen kul dag.
Men nu tänker jag inte ge upp och kasta in handduken. Jag ska ge detta 6 månader och sen så får vi se. Det är ju kruxet med att jag bundit upp mig till dem i ett halvår eller det bästa, att jag måste hålla på i 6 månader och då kommer jag ju iaf tappa ett kg. Kan man hoppas.
Nej men jag tror det är fel tid i månaden. Eller hoppas jag. Annars får jag bara strama till det lite och försöka en annan väg. Jag ska ju hitta min balans. Det som jag ska äta för att komma i mål och blir den jag var innan. Både i kropp och själ.

Jag vet inte varför men de senaste dagarna har jag varit så där astrött att jag inte orkat göra något alls.
Inte ut och springa eller åka och träna. Jag vill bara sova!
Idag ska jag försöka ta mig ut och springa i nysnön. Vovvarna gillar snön och jag gillar att springa i den. Win win blir det ju.
Så hoppas jag på att jag pallar träna imorgon..
Så ner med kaffe och sen ut!
Ha en underbar dag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar