Leta i den här bloggen

fredag 3 januari 2014

Viktväktarna 2.0! Eller vilken ggn i ordningen det nu är..

Igår var jag på mitt första Viktväktar möte. Jag trodde ju att stället skulle vara packat men vi var bara 5 pers.
Jag var den enda nya så jag fick ensam stanna kvar i slutet och väga mig och sånt. lllll
Det var skönt att gå dit. Jag ska ju hitta min balans för att få den kroppen jag vill ha och för att bli mindre. Men det kommer inte bli med förbud. Jag kommer få äta allt och har jag plats för en bulle om dagen kommer det blir en bulle om dagen. Mina ledord kommer att bli att inget är förbjudet. Då kanske det inte gör så mycket om jag äter lite götta en tis eller får i mig popcorn över en bio.
Det är ju det dåliga samvetet som är jobbigt och nu ska det kvävas och försvinna.

Ni som följt mig ett tag vet att jag kört pt online, 100 dagar utan socker och alkohol, räkna kcal, Isodieten mm mm.
Nu ska jag köra två veckor med Vv's starta lätt och under den tiden ska jag lägga in recepten på Isodietens mat för jag älskar den och min kropp gillar den men jag vill veta hur mycket jag får i mig och var min balans kommer ligga.
Sen när vi tatt tag i det så blir det att fixa det sista så jag blir så som jag vill. Men det tar vi längre fram. Nu ska balansen hittas och vikten ner.
Ganska kul att jag inte gått upp så mycket som jag trodde. Jag var ca 4.5 kg under vilket gjorde mig glad.
Nu sa jag skala mig en clementin eller två! Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar