Leta i den här bloggen

torsdag 15 december 2011

Tillbaka igen..

Nu är det längesen jag skrev. Och det är väl för att jag inte känner att jag haft nåt vettigt att skriva. Eller det har som inte hänt så mycket här.
Håller på att bli förkyld igen. Har nåt som sitter i kroppen och som inte vill bryta ut ordentligt. Det kliar i halsen och näsan rinner. Men annat än så är det inte så jag har tränat på som vanligt. Har hunnit bli ett år äldre och det var kul. Fast ganska jobbigt dagen efter. Haha!
Nu ska jag försöka ta mig upp och bli lite fräsch och åka och jobba. Inte sugen för 5 öre men men det löser sig när jag väl kommer dit. Är lite trött på att det regnar för det är inte lockande att ta sig ut och springa i detta.
Maten.. Ja maten.. Jag tar tag i det på riktigt den 1 jan. Då jääävlar ska kroppen formas och jag har nästan bestämt mig för hur det ska ske..

Sen undrar jag. Är det bara jag som inte har en längtan att svulla loss över jul??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar