Leta i den här bloggen

måndag 5 december 2011

Sköna måndag..

Då startar vi. Och jag tänkte ju ta det lite piano och inte sätta press på mig. Men när man börjar dagen med Isopankisar med keso och melon och sen ska ta sig till gymet för att löpträna och spinna då känner man sig väldans stark. Ska försöka hålla tillbaka och ta det lugnt och njuta av min styrka. För visst. Det är göttigt att vilja så mycket men det är dumt att bränna ut sig innan jag ens kommit igång.
Skälet till att jag kom upp så tidigt idag är ju för att jag vilade hela helgen. Jag har ju sovit mycket och inte varit ute och svirat och kroppen har fått återhämta sig som den ska när den är sjuk.
Men faaaan vad gött det är.
Om jag skulle ställa några krav på mig denna veckan då är det frulle 5 dagar av 7.

Nåt som gör måndagen ännu bättre är att solen är framme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar