Leta i den här bloggen

söndag 4 juni 2017

Sockerstopp och Helsingborg Marathon

Jag har börjat om så många ggr men tänker att så länge man inte ger upp så är det ok. 
Nu funderar jag på att för det första sluta med socker. Godis, glass, kakor. 
Sen så funderar jag tydligen på att springa Helsingborg Marathon. 
En vän ska springa och vill att jag springer med henne så jag har sagt att ökar på juni och juli och ser var kroppen är och hur den skulle klara av distansen så bestämmer jag mig i sluet av juli. 
Vilket betyder att jag ska öka på träningen som fan och ev inte äta godis. 
Sist klarade jag 6 veckor. Sen fick mamma en stroke. 
Jag kommer frossa i frukt och bär och kvarg för att klara det men allt är bättre än att se ut så här. 

Mitt motto och framtida tatuering är ju "Just do it" så varför inte efterleva det? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar