Leta i den här bloggen

fredag 2 juni 2017

Hetsätning

Igår så föll jag. Och det hårt. 
Jag åt dåligt och var sjuklingt trött. Plus att det var den tiden i månaden och då får jag ibland sötsug. 
Så igår skopade jag i mig två paket Ben & Jerrys. 
Det var inte som en vanlig hetsätning utan mer som att jag sket i att jag snart kommer platsa i Biggest Loser. 
Idag är jag mer medveten om var landet ligger så jag försöker äta mer frukt för då brukar sötsuget stilla sig. 
Ska ev köpa hem lite saker till fruktsallad till ikväll. 
Och så tror jag att jag behöver äta mer mat. Mer proteiner. 
Jag tänker inte se ut så här till jul. Så är det bara. Jag skäms. Jag hatar att min mage är så stor. Att jag har valkar i ryggen. Att mina lår knappt kommer förbi varandra när jag går. 
Det är verkligen dax att ta hand om detta innan det är för sent. 
Jag vet ju precis vad jag måste göra. Varför är det så svårt?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar