Leta i den här bloggen

måndag 24 april 2017

Måndag

Helgen har bjudit på fest både fre och lör. Men oxå på träning både lör och sön. 
Det kändes skönt att göra sig av med den festtrötta energin och ersätta den med trötthet efter träningen.
Det bästa just nu är att jag hittat min energi och glädje igen. 
Beslutet att sluta med sojaprodukter och börja äta kött älskar min kropp. 
Hormonerna håller på att balanseras, jag orkar träna, jag äter bättre och ler mer. 
Helt jävla underbart. 
Planen är ju att gå över till veg sen igen men det får bli långt fram i framtiden. 
På ons får jag pengar och tänker köra lite matplanering och matlagning. 
Än så länge har jag tänkt laga köttfärsbiffar, kycklingfilé i ugn och ev kalops. Och lax. 
"Fail to plan is planning to fail"
Jillian Michaels

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar