Leta i den här bloggen

söndag 19 mars 2017

Fettma vs cancer

Ibland blir jag så jävla trött på mig själv. 
Jag har gått upp i vikt sen jag blev sjukskriven. Och jag kan ju ändå göra ngt åt det. 
Det jag inte kan göra nåt åt är min depression. Jag har inte den makten. 
Jag fick precis veta att en vän fått cancer. 
Hon kan inte göra ett skit åt det. 

Så vad fan gnäller jag om!!!???
Jag är fet. Jag kan fixa det. 
Ett sätt skulle ju vara att sluta grina och börja jobba. 
Ja jag vet att deppen gör att jag inte orkar så mycket som jag skulle vilja. 
Men 
Jag kan fan göra så mycket mer. 
Nu kan jag ju inte göra så mycket. Men imorgon så kan jag faktiskt börja ta tag i mitt liv. 
Kan hen fightas med cancer så kan fan jag göra något åt min kroppshydda. Inga fler ursäkter. Av med offerkoftan. 
Kan hen kan ta mig fan jag!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar