Leta i den här bloggen

måndag 6 februari 2017

Sjukstuga

Nu var det längesen jag skrev. Kan beror på att jag blev sjuk igen och har inga kul funderingar. Är vara trött och frustrerad över att jag inte kan träna, springa, knappt gå promenader. 
Idag har sambon varit hemma och jag har fått sova. Han har tatt promenaderna och det har varit helt ljuvligt. 
Jag har knappt nåt lukt eller smaksinne. Vilket är hur tråkigt som helst. 
För när jag är sjuk brukar jag bara lyssna på kroppen och ge den vad den vill ha. Så jag vill ha glass till halsen men det är ju helt onödigt eftersom jag inte känner nån smak. 
Jag försöker att ha tålamod men det är svårt. 
Jag vill träna. Jag vill springa. Jag vill gymma. 
Men allt får pausa medans kroppen blir frisk. 
Så ja.. Där är jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar