Leta i den här bloggen

fredag 10 februari 2017

Så. Jävla. Tråkigt. Fortfarande sjuk.

Fortfarande sjuk. Helt galet. Är uppe i två veckor nu. 
Idag blev jag svettig av att hänga tvätt. Vilket betyder att kroppen inte r redo att börja träna. 
Jävla skit. 
Jag är så sugen på att löpträna och spinna och body pumpa och tom gymma. 
Igår sov jag hela dagen. 
Bara för att jag tog en liiiiiiite för lång promenad i ons (tre timmar). 
Men sambon var hemma och tog hand om hundarna. 
Idag vill jag få rent lägenheten. Bädda rent. Tvätta upp lakan. Och få bort alla kläder jag slängt på golvet. 
Helst vill jag städa garderoben oxå men det kommer jag nog inte att orka. 
Så fort jag blir frisk kommer jag ändra lite inriktning på bloggen. 
Den ska bli lite roligare. Inte vara Depp över hetsätning och saker jag inte klarar. 
Jag ska försöka få in lite recept. Ev lite träning. Ja göra den roligare. 
Snart är det promenad med världens bästa grisar. 
Vad hade jag gjort utan dem? 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar