Leta i den här bloggen

söndag 7 juli 2019

Trött dator

Tja Bloggen!

Min älskade Legolas tyckte det var en bra idé att fukta min dator så mitt skrivande blev abrupt avbrutet.
Jag kämpar på men har börjat med ett nytt självskadebeteende. Jag förstör allt. Jag äter ganska bra, har haft mina problem med att äta. När jag har ångest så mår jag illa och får ofta bara i mig frukost mat. Det är gött men tränar man så behöver kroppen mat.
Det jag gör är att jag äter godis, chips, salta kex mm mm för att förstöra. Varför? För att jag inte tycker att jag förtjänar att gå ner. Jag är inte värd att nå mitt mål.
Så nu är planen att börja med afrimationer. Jag har en fin rosa bok som jag ska skriva i för att min hjärna ska fatta att jag faktiskt duger.
Det kommer bli obekvämt men förändring är obekvämt.
I morses var jag och poddarna ute och sprang. Asgött! Och ikväll blir det spinning. Varför ta det lugnt?

Det är gött att jag fick igång datorn igen. Nu känns det lite som att jag kan utmana mig lite mer och faktiskt göra det jag måste.

Kramisbanais!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar