Leta i den här bloggen

onsdag 30 april 2014

I'm Baaaack...

Nu var det längesen. Jävligt längesen.
Jag har inte hittat motivationen att börja träna som jag ska. Jag har inte hittat motivationen för att gå ner i vikt. Men jag letar efter båda.
Jag vet inte hur jag ska göra. Jag måste bryta de dåliga vanorna jag har fått med godis och glass och kakor i tid och otid.
Men jag vill inte förbjuda mig något. Jag är less på att gå ner på sätt som inte är "för alltid".
Jag vill ju klara av att äta allt med inte alltid men som det är nu så är det alltid..

MEN imorgon är det första maj och kanske en nystart. Jag brukar vara bra på dem på morgonen och sen spårar det. Men kommer jag bara över det först hindret kan jag ta det andra och tredje oxå.
Men jag måste komma DIT. Där det händer.

Det är nog så att jag känner mig större än jag är för att jag inte tränar som jag brukar eller äter som jag brukar..
En början är nog att börja skriva igen. För att få ur mig det som snurrar i huvudet.
Ska se vad jag kan göra.. Nån som har något bra tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar